خیر و برکت و خوشی همون موقع رفت

😢😢😢😢😢😢😢
دیدگاه ها (۵)

زورت میاد لایک کنی.پس ۲4 ساعت هم مزاحم اینو و اون نشو...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دوست عزیز شعور لایک کردن نداری آنفالو کن که وگرنه خودم

هر کی میگه شما نجس هستید..خودش و زاتش نجستره..

بهترین دوران و روزا همون موقع بود...خوشیامون رو گرفتن و

صبح قشنگتون ب خیر وروزتان با برکت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط