نسلکشی با موادغذایی آمریکایی!
نسلکشی با موادغذایی آمریکایی!
خبیثانی که میتوانند با جنگ_افروزی بیولوژیک، انواع بیماریها را علیه بشریت، خاصه ملل مخالف خود تولید کنند، حالا میخواهند، آزادسازی بخشی از پولهای مسدود شده خودمان را برای بیمارسازی و تضعیف مقاومت جسمانی و نابودی نسل ایرانی بهکار بگیرند!
اگر آمریکاییها بتوانند، تولیدات آلوده و دستکاری شده موادغذایی خود را بهخورد مردم نجیب و سالم ما بدهند، با یکتیر، چند هدف پلید شیطانی خود را نشانه رفتهاند!
کسانیکه از "پیجر" و تلفن همراه، ابزار کشتارجمعی میسازند؛
کسانیکه با تولید و انتشار انواع بیماریهای واگیر در مراکز تحقیقاتی_بیولوژیکی وابسته به شرکت چندملیتی "بلاکراک"، سالانه به کشتارخاموش ملل جهان پرداخته و صدهامیلیارد دلار داروهای شیمیایی را برای درمان همان بیماریها بهفروش میرسانند،
حالا برای نسلکشی ایرانیان، طرح هولناکی را دنبال میکنند!
وزیر خارجه آمریکا، جیدی ونس، در نشست خبری خود در سوئیس میگوید:
«اگر پولهای مسدود شده ایران را آزاد کنیم، مطمئن باشید که فقط صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد تا کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر کند»
البته "این تولیدکنندگان"، کشاورزان عادی آمریکایی نیستند!
طرح خرید موادغذایی از آمریکا و همپیمانانش، در دوره حاکمیت ابلیسی_اپستینی ترامپ_نتانیاهو، قطعاً جنایتی غیرقابل اغماض در راستای نسلکشی ایرانیان خواهد بود!
گرچه توطئه «نابودی نسل ایرانی» توسط جریان استکبارصهیونی، امروز با هشیاری تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی خنثی شد، اما خشم معاون ترامپ را برانگیخت👆
#آمریکا_شیطان_بزرگ
خبیثانی که میتوانند با جنگ_افروزی بیولوژیک، انواع بیماریها را علیه بشریت، خاصه ملل مخالف خود تولید کنند، حالا میخواهند، آزادسازی بخشی از پولهای مسدود شده خودمان را برای بیمارسازی و تضعیف مقاومت جسمانی و نابودی نسل ایرانی بهکار بگیرند!
اگر آمریکاییها بتوانند، تولیدات آلوده و دستکاری شده موادغذایی خود را بهخورد مردم نجیب و سالم ما بدهند، با یکتیر، چند هدف پلید شیطانی خود را نشانه رفتهاند!
کسانیکه از "پیجر" و تلفن همراه، ابزار کشتارجمعی میسازند؛
کسانیکه با تولید و انتشار انواع بیماریهای واگیر در مراکز تحقیقاتی_بیولوژیکی وابسته به شرکت چندملیتی "بلاکراک"، سالانه به کشتارخاموش ملل جهان پرداخته و صدهامیلیارد دلار داروهای شیمیایی را برای درمان همان بیماریها بهفروش میرسانند،
حالا برای نسلکشی ایرانیان، طرح هولناکی را دنبال میکنند!
وزیر خارجه آمریکا، جیدی ونس، در نشست خبری خود در سوئیس میگوید:
«اگر پولهای مسدود شده ایران را آزاد کنیم، مطمئن باشید که فقط صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد تا کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر کند»
البته "این تولیدکنندگان"، کشاورزان عادی آمریکایی نیستند!
طرح خرید موادغذایی از آمریکا و همپیمانانش، در دوره حاکمیت ابلیسی_اپستینی ترامپ_نتانیاهو، قطعاً جنایتی غیرقابل اغماض در راستای نسلکشی ایرانیان خواهد بود!
گرچه توطئه «نابودی نسل ایرانی» توسط جریان استکبارصهیونی، امروز با هشیاری تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی خنثی شد، اما خشم معاون ترامپ را برانگیخت👆
#آمریکا_شیطان_بزرگ
- ۵۴۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط