اقاا یه ادیت از سیلور زدمم
اقاا یه ادیت از سیلور زدمم
جر خوردم برا ساختنششش
با اینشات ساختم✨
و میدونم گند زدم💔
جر خوردم برا ساختنششش
با اینشات ساختم✨
و میدونم گند زدم💔
- ۲.۳k
- ۳۰ فروردین ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط