دین و اندیشه ezatabadi 43024692

دیدگاه ها (۰)

دڶݦ‌خۅش‌اسٺ‌بہ‌ڔۅزۍ‌ڪه‌ݫائرٺ‌باشݦاݦام‌ڔضا

وبعـــد‌تویڪ‌جهـــاݩ‌یتــیم‌شدن:)❤️‍🩹دلتنگۍ !'💔

درپاسخ به آقای پزشکیان که میگفت هزینه نفتمون رو دادیم بچه ها...

اسلام علیک یا ابا عبدالله 🖤🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط