پیام های من و دوستم ( آبجی بزرگه) 🩷🩵

پیام های من و دوستم ( آبجی بزرگه) 🩷🩵
دیدگاه ها (۱)

من خودم عاشق آشپزیم 🧑‍🍳🍜🍝🥙

ولی من برایه دختر بودن زیادی اخلاقم پسرونس.......

چشام باریدن !)تو رو تا دیدم .))

ممنون فلیکس نازم ♥️❤️‍🩹

ببخشید آبجی بزرگه که همون انگری نموندم اگه اینو دیدی بهم پیا...

این درخواست از یه پستم بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط