خوبی قشنگه ولی واسه کسی که بفهمه 🫠🙌🏻

خوبی قشنگه ولی واسه کسی که بفهمه 🫠🙌🏻
دیدگاه ها (۱)

باید قلب درد بگیرد، تا عقل یاد بگیرد(:

غرورت‌رو‌حفظ‌کن‌هم‌آدم‌زیاده‌هم‌زمان

‌‌چه حس ِ قشنگیه بفهمی یه آدم ِخودخواه ٺُ رو از خودشم بیشتر ...

حق ❤️‍🩹🇫🇷

دخترغمگین

بغلِ تو پر از حسِ قشنگه واسه من.🥺🩶https://wisgoon.com/zozzoo

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط