دوست داری تو برف قدم بزنی یا

دوست داری تو برف قدم بزنی یا
بارون
دیدگاه ها (۳)

☆★

کدوما رو نگاه کردید..؟

اگه تهکوکر هستید دستا بالا؟

اسم این دوره زندگیتو چی میزاری..؟

با کی دوست داری تو بارون قدم بزنی؟❤

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

بد ترین حس ؟ اونقدری که تو دوست داری باهاش حرف بزنی اون دوست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط