رابطه های بیخودی رو.....

دیدگاه ها (۶)

شاد باش و زندگی کن ..

آغوش کسی رو دوست داشته باشید ک...

عزیزای آسمانی روحتون شاد

جایی که بتونم دور از استرس های بیخودی باشم و فکرای زیادی اوک...

واقعا ریدم تو رابطه های که بخاطر پوله طرف عقده خونه باباش رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط