هروقت میخام درد و دل کنم یاد این جمله میوفتم؛

هروقت میخام درد و دل کنم یاد این جمله میوفتم؛
دیدگاه ها (۰)

ولی من کلی جنگیده بودم..

دارم تلاش میکنم...

چون دوسش داری کور نشو..

کیوتاااا💜

هروقت ارتوریاس رو میبینم یاد گاتس میوفتم

اردک

این آهنگرو می‌شنوم یاد خودم میوفتم.....احساس میکنم رو مخ همم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط