ولی باز تو قلبم داری نفس میکشی ۰۰۰۰:))

دیدگاه ها (۱)

ازم پرسیدن:چرا دوسش داری وقتی میدونی هیچ وقت قرار نیست بهش ب...

قلبم بوی تو را نفس می کشد هنوز...

تو درخوش‌ترینجای قلبماقامت داری...#عاشقانه #ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط