اگه بزنم تو مغزم ، یعنی مغزم خود زنی کرده و روانیه یا من

اگه بزنم تو مغزم ، یعنی مغزم خود زنی کرده و روانیه یا من که زدم تو مغزم روانیم که به حرف مغزم برای خودزنیش‌ عمل کردم؟
دیدگاه ها (۲)

سلام شنیدم میخواین کمک کنین‌ ۱۵کا شم👩‍❤️‍💋‍👩

میدونستین من یه برادر دارم که خواهرش میشم 😱

من ترجیح میدم حرف بزنم اگه به مغزم فشار نیاره من. حرف زدنم ...

حتا اگه شده برای یک دقیه هم باهاش حرف بزنم خوشحال می شم😖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط