و کاش هممون این جوری بع عشقمون وفادار بودیم🥺🫀

و کاش هممون این جوری بع عشقمون وفادار بودیم🥺🫀
دیدگاه ها (۲)

طُ شدی لیلی و من،بدجور مجنونتم!❤️🖇️🥺🫀

قربون اون زبونش🫀😍 بچع خودمه🥺 نمیدمش بع کسی😠😠

‌••BE CREFUL ABOUT YOUR SMILESبعد من مراقب اون لبخندِهات باش...

خاطرع بد دردیه🥺🫀

ولی قبول کنین که هممون رو عمو عجوزه کراش بودیم

ای کاش هممون یه دیمن داشتیم که اینطوری نگامون کنه:)

کاش باهم یه جا بودیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط