ترجیحا به کدوم گوش میدی ،این(🫀)یا این(🧠)؟))))

ترجیحا به کدوم گوش میدی ،این(🫀)یا این(🧠)؟))))
دیدگاه ها (۱۹)

چرا باز بودن؟:)

اهنگای سوگند>>>>>>

چون من امشب بین ستاره هام:)

آها!.........

از گوشیت تشکر میکنی بابت این نوحه که گوش میدی 🫠❤️‍🩹

کدوم میدی بهم♥♥

کدوم قلب رو بهم میدی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط