باید مراقبش باشی ! چون دیگه هیچکس نمیشه عین اون :)

دیدگاه ها (۵)

چون ضربه ای که بار دوم میخوری از اولی بدتر و کشنده تره :)

زندگی رو با دردهاش بپذیر تا بهت اون روی قشنگشو نشون بده

_ Whats your MORE ? _

هیچ صدایی بدتر از شکستن قلب عاشق نیست :)

این دیگه اون خایمال سابق نمیشه...

درسته تنها ناشناس بود که دریافت کردم ولی باید بگم مهربون اون...

دیگه اون طویله سابق نمیشه😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط