من جز همه نیستم‌گویا😂😐

دیدگاه ها (۰)

حجم خر بودنش داره غیر قابل تحمل میشه دیگه😂😐

حرفم‌نمیاد😂😐

هنوز توی فکر روغن بنفشه هست😐😂

دقیقااا همینهههههه😂😐

گویا ما نخاستیم...✨

گویا سگی در اعصابش می‌زیست.....

گویا باید مراقب خودم باشم 🙁😂...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط