هیچوقت زیادی نباش...

هیچوقت زیادی نباش...

آدم ها از نم نم بارون خوششون میاد

نه سیل
دیدگاه ها (۴)

قشنگی رابطه اونجاست که :هر وقت حالم خوب نیست هیچکیجز تو نمیت...

بله...

😂😂🙈

چه زیبا میگه جنابِ حافظ :اگر پوسیده گردد استخوانم ؛نگردد مِه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط