کمک می خوامم

بچه ها چجوری این لوگو هارو می سازید می زارید بالای ویدیو هاتون خودتون می کشید یا با ی برنامه می سازید می تونید کمکم کنید منم درست کنم؟😭ببخشید تازه وارد ارت و انیمیت شدم و این جور کامیونیتی ها شدم برا همین بلد نیستم
دیدگاه ها (۴)

اهم ویدیو جدیید

هوش مصنوعی رید به اوسی هام

سفیر کبیر Grand Ambassador

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط