قانون شماره ۲۱...🗿🚬

قانون شماره ۲۱...🗿🚬
از چی خیلی میترسی ؟
دیدگاه ها (۵)

اوک ولی یه روزی دیالوگشونو فراموش میکنن🗿👍🏻کجا و یا کدوم مکان...

ولی وایب شب >>>روز رو ترجیح میدی یا شب؟

انقد آدمای بیخود درو برم بودن که دیگه تنهایی برام بهترین حسه...

فک نمیکنم برای کسی اهمیت داشته باشه ... هدفت در آینده چیه ؟

قانون شماره اول؟

قانون شماره ی21😎😎

چی شد چی شد قانون تنگه . چی شد نظارت ما . چی شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط