مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

🙏🏻🙏🏻🙏🏻

🙏🏻🙏🏻🙏🏻
بعضیاتون می‌میاید میگید کم پیدایی خب اقااا من اصن هیچ ایده ای واسه پست گذاشتن ندارممم😭😭😭
بعدشم رسما دیگه هیچکس تو ویس نیست
همه رفتن ،ویس خلوت شده
دیدگاه ها (۷)

همش درسته

برای واقعی تنها کسی که همیشه پیشم بوده: (اهنگاش)

😭😭😭:))))

سام علیکم. صبح و ظهرتان بخیر.من زنده امم. تو ویس هم هستم منت...

#سناریو_بی_تی_اس وقتی می گیم بیا عمو پورنگ ببینیم( کسی که ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط