چشمات واسه قلبم چاقو بود و .‌ . . قاتلش خودم..!

چشمات واسه قلبم چاقو بود و .‌ . . قاتلش خودم..!
دیدگاه ها (۰)

همه برن مطمئنم تا تهش یکی هس باهام ...مامان🫂✨️روز مادر مبارک...

دنیارو بی طُ نمیخام ی لحظه...🫠🌈روز همه باباها که وجودشون باع...

اون غریبه کیه...ازمن چی میخواد؟..

‌•••¡

من میمیرم واسه چشمات:)

نکنه گریه کنی من واسه چشمات بمیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط