هستی اگه میبینی چیزی بگو به خدا دیگه اشک تو چشمام نمونده

هستی اگه میبینی چیزی بگو به خدا دیگه اشک تو چشمام نمونده
دیدگاه ها (۰)

ارامش جانم ❤❤👫👫

من به تو وابسته شدم

هستی من خیلی دوست دارم

حال دل منو میگه

10بک مفت به هر کسی که یه امین بگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط