تو ار شهر قریب بی نشونه اومدی یار من

تو ار شهر قریب بی نشونه اومدی یار من
دیدگاه ها (۰)

بگو الهی آمین 🤲❤

صبر ...

شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد ..

بابا 31 خرداد رفتیم اراک بعد مثلا رفتیم تفریح همش یا بیمارست...

علت کوری یعقوب نبی معلوم استشهر بی‌ یار مگر ارزش دیدن دارد 😭...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط