غمشو ما خوردیم لبشو بهروز وثوقی

غمشو ما خوردیم لبشو بهروز وثوقی
دیدگاه ها (۰)

برگرد اگه خوش نمی گذشت...

بقول آقا بهروز وثوقی که میگهتاس ادم‌که بد نشست بد نشست#تاسیا...

به قول بهروز وثوقی :ما اونجوری که دلمون می خواستزندگی نکردیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط