این چه رمزیه گذاشتی برای گوشیت آخه این همه!!😐😑

این چه رمزیه گذاشتی برای گوشیت آخه این همه!!😐😑
دیدگاه ها (۵)

قد بلند بودن و این مشکلات

خواهر و برادر

اینم برای کسانی که اتو ندارن

کمال همنشین که میگن ‌....همینه

-تو من رو زیر این بارون تنها گذاشتی...با خاطراتی که برای فرا...

از گوشیت تشکر میکنی بابت این نوحه که گوش میدی 🫠❤️‍🩹

اخه من نمیرم برای شماهااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط