واقعا من میمیرم برای برف

واقعا من میمیرم برای برف
اصلا من دختر زمستونم مگه میشه برف دوست نداشته باشم؟ :)
پارسال رفتم روی برفا خوابیدم راه میرفتمو اهنگ گوش میدادم و برفا همینطوری داشتن میباریدن خیلی خوب بود
دیدگاه ها (۲)

خیلی دوست دارم:)

قلبای دارلا چرا انقدر انفالو؟ :)

10 سالگی:) شما چی؟

سلام؟بابت نبودم معذرت میخوام چند مدت بیمارستان بودم یه مدت خ...

spanish girl:42

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط