من که مشکلی ندار....

من که مشکلی ندار....
دیدگاه ها (۰)

ریدن تو تابستونم

نیایش لاشی آخر سر هم برای من گل نخریدی .... خانوممم تو پیوی ...

نه آخه میدونی از دوست پسر داشتن خوشم نمیاد ازدواجم که نگم بر...

ما که خوابیم😔

جا ندار

بهترین دیالوگ وجود ندار..

(بهترین چتری وجود ندار-)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط