تازه تکبرابلیس سجده نکردن برآدم بودتو که برخداسجده نمیکنی

تازه تکبرابلیس سجده نکردن برآدم بودتو که برخداسجده نمیکنی وبی نمازی چه🤔🤔
دیدگاه ها (۱)

ای کاش بودین

تخم زنا لقمه حرام زاده نسبت به عزاداری امام حسین ع معلم اخلا...

می‌شود داعش ووووونمونه دیگر طرف نماز نمیخونه میگه دلت پاک ب...

همیشه در نماز اثر عبدالحمید قدیریان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط