اگر کنترلی که فیلیکس روی هیونجین داره رو من روی زندگیم دا

اگر کنترلی که فیلیکس روی هیونجین داره رو من روی زندگیم داشتم یه فیلسوفی شده بودم

#استری_کیدز
#تی_اکس_تی
#Straykids
#txt
دیدگاه ها (۱)

نرمال ترین گروه کی پاپ? آره بابا تی اکس ت_

دهنتو ببند هیتر

همشون گوگولی انجام دادن

I can Speak English

دو سال ازش گذشته.. :)

Every moon... Needs

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط