همزادم شوگا:

همزادم شوگا:
امروز ۲ تا پلاستیک نارنگی تموم کرده
مامانم: ترش نبود؟
من: بود
مامانم: چندتا خوردی؟؟
من: همه رو
مامانم: یکمم بقیه میوه هارو بخور
خواهرم: اسهال در کمین ایت
دیدگاه ها (۲)

فشار بخوریم؟ ما خوشمونم میاد

😂😭

بابام گفته اتیشم میزنهولی مامان جین گفته مهم نیستو داداش شوگ...

👁👄👁

پارت چهارم:داستان از دیدگاه یونگی: امروز قرار بود با جیمین خ...

in your eyes

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط