متأسفانه یا خوشبختانه کسی رو نداشتم که همچین حسی رو تجربه

متأسفانه یا خوشبختانه کسی رو نداشتم که همچین حسی رو تجربه کنم😂💔
دیدگاه ها (۲)

حالا فهمیدی؟😂😂

زوتوپیا2

متأسفانه حقیقته😮‍💨😂

فهمیدی یا بفهمونمت هااا!!

من روبه اونایی که همچین حسی رو تجربه نکردم حسودیم میشه.....

خیلی خوش حالم که دخترم و میتونم همچین چیزایی رو تجربه کنم🤗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط