رقصیدیم.....

رقصیدیم.....
دیدگاه ها (۰)

ووووالا🫤🫤

الهی🥰🥰🥰

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

شب.......

ما جوری رقصیدیم که انگار فردایی نبود

رقصیدیم تو این جهان تنگ بنا شده

#شهداسیصد گل سرخ؛ یک گل نصرانی…**ما را ز سر بریده میترسانی؟*...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط