از بقیه میپرسم بمیرم چیکار میکنی

از بقیه میپرسم بمیرم چیکار میکنی
خونوادم: مهم نی
دوستام: چرتو برت نگو
واقعا اگه یه روزی نباشم چیکار میکنی
خودم شرط میبندم بعد چند روز فراموشم میکنید....و.....و... مهم نیستم براتون😄
دیدگاه ها (۷)

خستم.....خسته تر از چیزی هستم که اهمیت بدم لباسم چطوریه قیاف...

واییییییییییی خودااااا چه کاریه خودن از این تیپا میزنم موهام...

....

شب+اهنگام+اشکام+تنهایی>>>>>>>>>>>>

سناریو اسلیترین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط