یه سال ازم بزرگ تره آیدله قدش ۱۹۰یمینیسنینبنینبن

لویی بمیرم برات یا زودهه؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

من جون میدم برای تک تک مومونت هااجبیجی

وکال لاین تا ابددددیجسمسنسنشنزک

من آخه اون دندوناتو عرررررررررر...حاجی من دندوناتو بخورم ......

میخوام وایبو تغییر بدم چون یه آلبوم جدید دارم ..جون جدتون لا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط