بله بله تبریکککک😘🫂

بله بله تبریکککک😘🫂
افسردگیم بیشتر شددددد🤡💔
امروز با رفیق بستم دعوام شد قهریم تنها کسی بود که داشتم🤣👌🏻
دیدگاه ها (۱۰)

ساخت خودم ، چطور شده قشنک؟؟؟؟؟

هعی افسردگی چرا ولمون نمیکنی🤣مگه چیکار کردم که باید تو مدرسه...

なたかなやまにさたやにのらなはやはやらやらなよゆなはな🤫😘

حوصله ی این یارو : ۱۰۰۰۰۰حوصله من : ۰

یه همکلاسی داشتم خیلی صمیمی بودیم قهریم و دیگه جواب سلام هم ...

ورژن اولش رو بیشتر دوست داشتم😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط