به ایدلتون همین الان بگید که چقد دوسش دارید 🖤

به ایدلتون همین الان بگید که چقد دوسش دارید 🖤
چون ایدل من دیگه نیست 🥲😭

به خودم و ترفتاراش تسلیت میگم🖤😭
دیدگاه ها (۲)

چرا این منم؟😂😑

با ارمی های ایرانی کاری نداشته باشید🥲🖤

فرشته ی اسمونی خوب بخوابی🥲😭🖤

هعییییسانشاینمونم رفت🙂🥲و اینکه امروز اولین روز اموزشیش بود🥲🖤

این ادیتو با شوگا عم که خودم خیلی دوسش دارمم زدم اگه شما عم ...

«استیو هرینگتون» درخواستی درخواست دیگه ای دارید بگید

دوستان ناشناسم برای خودم بالا نمیاد😂😭کسی میدونه چرا؟ اگه ترف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط