قشنگ ترین خواستگاری

《آمدمت که بنگرم،
گریه نمی‌دهد امان...》
اشک های شوق هردو رو دیدید دیگه 🥲
به نظرم یکی از قشنگ ترین گریه ها
گریه از سر ذوقه
اونم اشکی که برای وصال معشوقت باشه 🫠
اونا یه مسیر ۸ ساله پر از سختی رو طی کردن
تا ریشه های نهال عشقشون ریشه عمیق داد
و خوشحالم که توی روزهای آخر سال این زوج رو با قلبم دیدم
دیدگاه ها (۴)

تقدیم به شما ویسگونی ها

پت و مت کره ای 😂😭وای جدن با هرقسمتش کلی حالم خوب میشه

تموم شد سریال قشنگم همیشه تو یادم می مونه

ظهور ازدواج )( فصل سوم ) پارت ۶۹۱جیمین اروم بود. منم اروم بو...

فیک part 2 My love

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط