دوسش داری ولی بهش نمیرسی،دردناکه:(

دیدگاه ها (۴)

دقیقا😂

میگن وقتی گریت میگیره به بالا نگاه کن یا دستت رو بزار روی گوشت اون موقع گریت قطع میشه:)

وایب ماه:)

شما هم؟(:

چرا دوستش داری وقتی می‌دونی تهش بهش نمیرسی؟!

دقیقا مثل جواهر بخش ای یک مثلث خیلییی دردناکه که یکیو دوسش د...

بفرس براش و بهش بگو چقدر دوسش داری 🥰❤️#عاشقانه_های_گلناز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط