گاهی اوقات باید ناراحت شوی،

گاهی اوقات باید ناراحت شوی،
باید دست از سنگ بودن برداری...
نشان بده که برایت مهم است،
که تو هم ناراحت می‌شوی
از رفتارشان،
از حرف‌هایشان
و از قضاوت‌های ناحقشان!
عمری از احساساتت گفتی و خندیدند،
دروغ می‌گفتند
در حالی که تو حقیقت را می‌دانستی؛
بگذار بفهمند که ساده نیستی،
نگذار مهربانی‌ات دیگران را بد عادت کند
تا هر طوری که دلشان خواست
با تو رفتار کنند.
مهربان باش
ولی ساده نه،
ببخش امّا فراموش نه؛
به خودت حق بده
که گاهی ناراحت شوی،
تو قبل از آنکه هر چیزی باشی
"انسانی"...!‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۲)

دست به يكى كرده ايدهم تــوهم بارانباور كنيد از وقتش كه بگذرد...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁷ ات مظلوم ترسیده: خب...

𝑴𝒚 𝒍𝒊𝒍𝒊𝒐𝒎part:14ویو مین سولچان..اون به معنای واقعی کسیه که م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط