به من میگن :

به من میگن :
بتمنییییی ، دل نمی‌دم سرسری🌝😂✨
دیدگاه ها (۸)

باهم همه چیو تجربه کردیم . 🙂

دلم نیومد اینو پست نکنم:)))امیدوارم همه به همه ی آرزو هاتون ...

دل که عآشقیش اندازه نداره🥹💫

داداش چیکار میکنی تختو نصف کردی😂

آن نازنین کجاست که یک دم یادم نمی‌کند،صدغم به دل دارم و یک ل...

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 چه خبر ؟ هیچی سلامتی؛ این مدت که نبودین، آریایی‌های اصیل عرب‌پرست شدن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط