_اگ‌الان‌ناراحت‌باشم‌چی¿¡

_اگ‌الان‌ناراحت‌باشم‌چی¿¡
دیدگاه ها (۷)

کیو‌بیشتره‌همع‌دوس‌دارین؟کام؟•-•

برم‌بمیرم/:

اوکی‌ولی‌این‌آهنگ‌زیادی‌فاکیه/:

_اگ‌اونقدر‌تنها‌شم‌ک‌دلم‌نخادتون‌چی؟

خوب... اتفاق غیر منتظره ای افتاد... اکانتم برگشت... باورم نم...

میکاپ

نت برای من اومد..😶باید خوشحال باشم یا ناراحت؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط