وابستگی چیزیه که بخاطرش گریه میکنی 🥺❤️

وابستگی چیزیه که بخاطرش گریه میکنی 🥺❤️
دیدگاه ها (۳)

ایرانم تسلیت💔😭🙃

|•وجُودِت ِ قَشِنگهِ؛دآشتَنتَ قَشِنگ تَر💘💍🥺❤️

کسی که وقتی حالم خوب نیس پشتمه فقط تویی🥺❤️

بچم اننننن😭😭گریه کردم بخاطرش^^

اولی خیلیییی گریه کردم بخاطرش عرررررررررر😭😭😭😭

چرا گریه میکنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط