فقط میخوام حس کنم...

فقط میخوام حس کنم...
دیدگاه ها (۲)

دردیست به جانم ولی نیست طبیبی.. پنهان شده در خنده ی من بغض ع...

دَر‌هَیاهوی‌ِجَهان‌دَر‌خَلوَت‌ِخود‌گُمشُدِه‌اَم..🖤🚷

منم از اینا😁✨

رک بگویم از همه رنجیده اماز غریب و آشنا ترسیده امبا مرام و م...

میخوام فعالیت‌ کنم از کی فعالیت کنم ؟؟

میخوام گریه کنم.

میخوام گریه کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط