بی تی اس

فک کنم جیهوپ لایوه یا لایو داشته به هرحال اخرین لایوش قبل رفتنش هست😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

بی تی اس

بلک پینک

بی تی اس

بی تی اس

کاور های لایو جیهوپ تو این سه باری که لایوش قطع شده بود...

بی تی اس لایو بود

جیهوپ دیروز تو ویورس لایو گذاشته بود و با بقیه اعضا بوود😭😭😭😭...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط