سوال : اگه تناسخ کنی دوست داری بجای کدوم اعضای بی تی اس ب

سوال : اگه تناسخ کنی دوست داری بجای کدوم اعضای بی تی اس بدنیا بیای؟
جیهوپ : یکی که کاملا شخصیتش با من متفاوت باشه.
آرمی : یونگی
دیدگاه ها (۵)

این واقعیه انجامش بدین🍍🥝🥕🥑🍋‍🟩🥥

لایو امروز جین رو دیدین🐹🐹

(غذا خوردن فقط غذا خوردن پسرای خودمون)😅🤣

(جیهوپ و جین)

خودم بانگو

"سوال این پست"=کدوم اعضای گروه بی تی اس رو دوست داری؟🤔💝جونگک...

واقعا خیلی سخته🙄سوال پست: کدوم دنس بی تی اس رو بیشتر دوست دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط