تو همونی که دوست داشتمی

دیدگاه ها (۳)

منو شبا دل و غم

با صدای محسن ابراهیم زاده

تا ابد قشنگترین داشتمی🫂🫀

تو واقعی ترین منی♥️همونی که:هر وقت حالم بد بودکنارم بود تنها...

*امروز رو خوشبخت باش...همونی باش که خودت میخوایحتی اگه دیگرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط