تیکتاک بهترین برنامه بعد چت چی پیتی بود که ریختم:)

تیکتاک بهترین برنامه بعد چت چی پیتی بود که ریختم:)
دیدگاه ها (۲)

زندگی همینه...! پس تو جدی نگیرش!!:)

منم از خودم متنفرم...:)

افراد خاصی اینو یادشونه:)

یه وقتایی از همونی که توقع نداریم اینو بهمون میگه....:)))

وقتی تو مخاطب هام نگاه میکنم و هیچکسی رو برای درد و دل پیدا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط