۰«« ( در حوالی نام تو آرامم ) »»۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
از طایفه ی نوریم ، ما تیره نمی مانیم ۰
دیدگاه ها (۱)

خوش به حال عاشقان ، دلدادگان ، منتظران ۰

۰ « فردا یی پشت ابرها می بینم زیبا تر از امروز » ۰

همیشه باختن تلخ نیست ، مثل دل باختن به خدا ۰

و پناه می بریم از شر اسرائیل رانده شده به خدا وند ۰

خوش به حال آنکه دلش همواره به یاد خدا ست

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط