زیباترین رویا...

دیدگاه ها (۲)

منتظرت بودم...

غم آمد که گریون کنه چشمامو نتونست

@جملات_زیبا #متن_ناب

کیه کیه در میزنه...

تو دلیل خنده هامی

محال بی تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط