اجازه ی اصکی نداریم چون با بدبختی درست کردم و اگر کسی اصک

اجازه ی اصکی نداریم چون با بدبختی درست کردم و اگر کسی اصکی بره ۴بار گزارشش می کنم
دیدگاه ها (۰)

انتظار داری خواب چی ببینی؟

راست یا چپ؟

کدوم رنگ رو بهم میدی؟

دخترا رو دست کم نگیر

خودم ی چند تا درست می کنم می فرستممممم

این ویدیو ی استوری هست گفته بودین میخواین براتون پست کردم اص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط