کپشن مهم
تابستان از امروز رسما آغاز شد
یک سال گذشت یادمه تقریبا همین زمانا بود که پارسال شروع کردم به فعالیت در ویسگون و میدونید درسته من از آکانه بدم میاد ولی اولین ویدیوم و اولین پروفایلم از آکانه بود و دیگه به خودم گفتم که مگه من ازش بدم نمیومد چرا اینو گذاشتم ؟ بعد دیگه پاکش کردم و از شیطان کش ⚔ فعالیت کردم بعد با یه نفر دعوام شد در دومین ویدیو در ویسگون برید پایین میتونید بینید و آخرش هم از اون دعوا من برنده شدم ✊ و امسال من در مدرسه هم با یه آدم هایی دعوام شد که از آنجایی که با ( پا 🦶 ) رفتم توی دل بچه ی مدیرمون 🙍♀️ خب نمیدونستم راستش که اون بچه ی مدیرمون بود و منو خیلی اذیت کرد با چند تا از دوست هاش و من بعدش فهمیدم وه اونایی که زدم نهمی بودن و همشون زدم دیگه منو میخواست اخراج کنه کلی و دیگه دو هفته اخراج شدم و توی خونه خوابیدم و خلاصه خیلی خوش گذشت و وقتی هم که رفتم یه موشک زدنو مدرسه ها تعطیل شد ... هر کی تا حالا دعوا کرده توی مدرسه کامت و نشر کنه
یک سال گذشت یادمه تقریبا همین زمانا بود که پارسال شروع کردم به فعالیت در ویسگون و میدونید درسته من از آکانه بدم میاد ولی اولین ویدیوم و اولین پروفایلم از آکانه بود و دیگه به خودم گفتم که مگه من ازش بدم نمیومد چرا اینو گذاشتم ؟ بعد دیگه پاکش کردم و از شیطان کش ⚔ فعالیت کردم بعد با یه نفر دعوام شد در دومین ویدیو در ویسگون برید پایین میتونید بینید و آخرش هم از اون دعوا من برنده شدم ✊ و امسال من در مدرسه هم با یه آدم هایی دعوام شد که از آنجایی که با ( پا 🦶 ) رفتم توی دل بچه ی مدیرمون 🙍♀️ خب نمیدونستم راستش که اون بچه ی مدیرمون بود و منو خیلی اذیت کرد با چند تا از دوست هاش و من بعدش فهمیدم وه اونایی که زدم نهمی بودن و همشون زدم دیگه منو میخواست اخراج کنه کلی و دیگه دو هفته اخراج شدم و توی خونه خوابیدم و خلاصه خیلی خوش گذشت و وقتی هم که رفتم یه موشک زدنو مدرسه ها تعطیل شد ... هر کی تا حالا دعوا کرده توی مدرسه کامت و نشر کنه
- ۵۵۳
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط